Två män i en pool

Min man och jag åkte till ett weekendställe och jag var väldigt intresserad av att testa min nya frihet. Vad fanns det för objekt som jag kunde tänka mig?

Jag insåg snabbt att de flesta var par eller tjejkompisar. Jag såg dock ett par killar i restaurangen som verkade kompisar. När jag överhörde en del av deras samtal lät det som att de båda var separerade. De var i 40-årsåldern tror jag. 

Efter middagen testade vi de olika bassängerna som fanns på stället. Framåt kvällen hamnade vi i en av inomhusbassängerna som det inte var så många kvar i. Men killarna från middagen var där. Vid det här laget hade jag druckit en del champagne och var inte blyg. Jag började prata med dem och berättade att jag var en hotwife och undrade om de visste vad det betydde. Det fick jag förklara. Det betyder att jag får vara med vem jag vill när jag vill. 

Vi drack några glas till och sen förslog jag att vi skulle gå upp på vårt rum. Det gjorde vi. Där hade jag först sex med den ena av killarna och sen med den andra. Den första hade lämnat rummet men kom sen tillbaka och så hade jag sex med honom igen. Min man tittade på och njöt. 

Som alltid så blir han väldigt upphetsad och behöver ha sex med mig mycket efter en sådan här händelse. 

Han blir upphetsad av att se mig ha sex med en annan man. Jag blir upphetsad av att han blir upphetsad. En win win alltså. ;)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag är en Hotwife

Castle Events

Vårt tidigare sexuellt utforskande