Första gången

Med min mans vetskap, la jag ut en annons och började kommunicera med andra män via Tinder. 

En av dem var extra mycket ”på” och till slut så bokade vi in en träff. Jag var tydlig med att det måste kännas rätt så en drink var det vi bokade. Killen var 30 år och med italienskt ursprung. Högutbildad. Vi fick omedelbart kontakt där vi tre satt och pratade. Det var riktigt pirrigt. Efter ett tag avslutade vi samtalet och tackade för oss. När min man och jag var på väg därifrån frågade han vad jag tyckte. Jag sa bara att killen var helt min typ och jag var alldeles svag i benen. Min man sprang då tillbaka och tog med honom upp till vårt hotellrum. 

Vi spelade klädpoker med honom och det slutade med att jag hade sex med honom hela natten. Min man tittade på. Det var helt fantastiskt. 

Den natten föddes jag på nytt. Som ”hotwife”. Det innebär att jag får ha sex med vem jag vill, när jag vill. Vi båda älskar det. Bara tanken på det gör oss väldigt upphetsade. 

Vi träffade min italienska tjur en gång till. Den gången hade vi svårt att inte slita av varandra kläderna redan i baren. I hissen var hälften av kläderna redan av. 

Den här gången tog jag mig friheten att binda fast både min man och min tjur vid var sin fåtölj. Jag smekte av tjurens kläder och retade honom genom att omväxlande smeka honom och slicka försiktigt runt hans ollon. Min man blev väldigt upphetsad och såg väldigt nöjd ut. Efter en stund släppte jag loss tjuren som direkt tog mig till sängen och slet av kläderna. Vi hade sex minst fem gånger under natten.  

Min man satt kvar och kunde inget göra. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Jag är en Hotwife

Castle Events

Vårt tidigare sexuellt utforskande